Obowiązki:
– sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych,
– sprzedaż, przygotowanie i koordynowanie bankietów, konferencji, spotkań biznesowych i imprez okolicznościowych
– utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
– ścisła współpraca i komunikacja z pozostałymi działami hotelu
– przygotowanie planu i budżetu marketingowego
– budowanie marki
– przygotowywanie projektów marketingowych i kampanii promocyjnych
– znajomość social media i zarządzanie profilami w kanałach SM
Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– doświadczenie w branży hotelowej w segmencie MICE
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
– znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
– umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
– znajomość technik sprzedaży, promocji i umiejętność negocjacji,
– dyspozycyjność
– zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy
– praktyczna umiejętności obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość programów graficznych
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.