Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu poszukuje
Specjalisty ds. komunikacji i obsługi członków Stowarzyszenia – cała Polska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Tworzenie i utrzymywanie relacji z członkami PSF
- Spotkania i obecność na imprezach, projektach PSF zgodnie z planem.
- Rekrutację i dbałość o dobrą realizację procedur rekrutacji
- Obsługę Pakietu członkowskiego, systematyczny kontakt z członkami
- Składki, kontrola wpłat i motywowanie do zapłacenia
- Wsparcie działań członkowskich – Kluby fundraisera dbałość o ich samofinansowanie i kontakt z PSF
- Rozwój organizacji i aktywne pozyskiwanie nowych członków • Opracowywanie planów pracy rocznych i okresowych z członkami w porozumieniu z Zarządem • Newsletter- opracowanie i wysyłka
Od kandydatów oczekujemy:
- Wyższego wykształcenia
- Umiejętności tworzenia i utrzymywania relacji międzyosobowych
- Wysokiej komunikatywności
- Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w ramach organizacji
- Przyjazną atmosferę
- Możliwość poznania specyfiki działania Trzeciego Sektora
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Formę zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail [email protected] do 15 lutego 2013. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 )”.