
Specjalista ds. handlowych
Miejsce pracy: Wrocław
Praca w centrali
Zakres obowiązków:
- Administrowanie danymi w systemach organizacji (produkty, dostawcy)
- Przetwarzanie danych z dużą dbałością o jakość
- Obsługa elementów procesów zakupowych (kontrola cen)
- Wsparcie administracyjne Kupców przy współpracy z kontrahentami (rozliczenia, umowy, praca z danymi)
- Komunikacja z aptekami
- Komunikacja z kontrahentami
- Publikowanie danych na wewnętrznej platformie organizacji
Wymagania:
- Skrupulatność i rzetelność w pracy z danymi
- Dobra znajomość programu MS Excel
- Dobra organizacja czasu pracy
- Doświadczenie w pracy z danymi
- Komunikatywność
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale handlowym, dziale zakupów
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
- Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę
- Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
Benefity dla pracowników:

Prywatną opiekę lekarską LuxMed Kartę Multisport Plus

Szkolenia zawodowe Ubezpieczenia na życie w Allianz

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych Wsparcie inicjatyw pracowniczych

Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk aplikuj.
Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
W sieci Dr.Max naszym nadrzędnym celem jest dobro pacjenta. Staramy się zapewniać profesjonalną opiekę wszystkim chorym odwiedzającym placówki franczyzowe Dr.Max. Jednak nie byłoby to możliwe bez wyjątkowych pracowników aptek uczestniczących w sieci Dr.Max – staramy się o nich dbać jak...