Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Specjalista ds administracyjno-finansowych

  • Wymiar czasu: Pełen wymiar czasu pracy
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • Data ważności oferty: 01.06.2015
Naar Technik Polska

Opis stanowiska pracy

Obsługa administracyjna biura handlowo-technicznego.

Główne obowiązki to:

  • obsługa programu księgowego Symfonia Handel (zakupy, magazyn, kasa, faktury, eksport);
  • wystawianie prostych dokumentów księgowych (noty korygujące, potwierdzenia sald, etc.);
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  • skanowanie dokumentów;
  • podstawowa obsługa kadr (teczki pracownicze, urlopy, listy obecności);
  • odbieranie i przełączanie telefonów (również w języku angielskim);
  • zarządzenie materiałami biurowymi (zakup i dysponowanie);
  • przygotowywanie kawy dla gości.

Wymagania

Znajomość programu Symfonia Handel.
Znajomość obsługi kadr.
Biegła znajomość MS Office.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziana podobna branża).
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odbieranie i przełączenie rozmów.
Wysoka kultura osobista i miła aparycja.

CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

Inne oferty w tym regionie

Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama