Poland Business Run to największy w Polsce bieg charytatywny, który w tym roku organizowany będzie już 5 rok z rzędu. Organizatorem biegu jest Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty. Inicjatywa rośnie w siłę, dlatego poszukujemy do naszego zespołu:
Specjalisty ds. administracji
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia zawodowego
- sprawnej obsługi komputera, w tym arkuszy kalkulacyjnych
- wykształcenia co najmniej średniego (preferowane wykształcenie: zarządzanie, administracja)
- znajomości przepisów administracyjnych
- rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych
- dobrej znajomości języka angielskiego
- wysokiego poziomu kultury osobistej
- zaangażowania w realizację powierzonych zadań
- odpowiedzialności i zdolności organizacyjnych
Do zadań wybranego kandydata będzie należało:
- prowadzenie administracji projektu Poland Business Run
- dystrybucja oraz archiwizacja dokumentacji
- dbałość o dystrybucje faktur
- nadzorowanie przepływu umów oraz dbanie o terminowość ich sporządzania
- wspieranie zespołów lokalnych w sprawach administracyjnych
- przygotowywanie raportów
Zapewniamy:
- pracę pełną wyzwań, wymagającą dużej samodzielności
- możliwość rozwoju
- stałe zatrudnienie
- przyjazną atmosferę pracy
- satysfakcję z pracy przy jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych
- codzienne dyskusje przy kawie oraz wsparcie całego zespołu
- pracę przy projekcie, w który angażują się znane osoby ze świata kultury i biznesu
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: [email protected]
Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).