– znajomość pakietu Office
– podstawowa znajomość języka angielskiego
– dobra organizacja pracy
– systematyczność
– samodzielność
– dokładność
– zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
– obsługa korespondencji
– kontakt z klientami, urzędami skarbowymi oraz ZUS
– wystawianie faktur
– archiwizacja dokumentów
– kontrola stanu należności
– wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (Comarch ERP Optima)
– sporządzanie zestawień dla potrzeb ksiegowych
– praca na 1/2 etatu
– stabilne warunki pracy
– wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i zaangażowania
– przyjazną atmosferę pracy
– możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)”.
Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane przez GOODWILL Kancelaria Doradztwa Podatkowego z siedzibą w Gdyni wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i żądania usunięcia, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.