Specjalista ds. Administracji
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejsce pracy: Poznań
Nr referencyjny: 05/2015/SEM/ADM
Opis stanowiska:
SEMCORE poszukuje doświadczonych w obszarze administracji osób, które są w stanie szybko wdrożyć się w realia pracy w nowej firmie i zadbać o jej prawidłowe funkcjonowanie od strony administracyjnej. Głównymi obszarami pracy osoby na tym stanowisku będą:
dokumentacja oraz korespondencja (przychodząca i wychodząca);
tworzenie i kompletowanie baz danych;
obsługa systemu CRM;
fakturowanie i monitoring płatności;
Obowiązki:
kompletowanie i uzupełnianie baz danych;
wprowadzanie danych do systemu CRM;
ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą;
porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji biurowej;
przygotowywanie i generowanie raportów;
wystawianie faktur;
obsługa panelu księgowego oraz wysyłka powiadomień sms za jego pośrednictwem;
bieżąca współpraca z księgową i kadrową;
kontakt z klientami w sprawach płatności;
przygotowywanie i wysyłka oficjalnych pism, związanych z działalnością firmy;
dbanie o dostępność materiałów biurowych i środków chemicznych tj. papier, tusz, środki czystości itp.
Oferujemy:
umowę o pracę;
wynagrodzenie, indywidualnie ustalane z wybraną osobą;
doświadczenie zawodowe;
Prosimy o dodanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
elokwencja;
kreatywność, innowacyjne podejście do pracy;
sumienność i systematyczność;
perfekcyjna organizacja pracy;
komunikatywność, pewność siebie, dynamizm w działaniu
dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office;
dyspozycyjność 40 godzin w tygodniu (pełen etat).
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.