Opis stanowiska:
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura,
- Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
- Rozliczanie delegacji zagranicznych,
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej.
Wymagania:
- Co najmniej 2 – letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
- Znajomość programu Comarch Optima lub Insert,
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientami,
- Znajomość języka hiszpańskiego będzie dużym atutem,
- Dobra znajomość arkusza Excel,
- Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
- Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
- Dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny czas pracy,
- Bezpłatną literaturę branżową,
- Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
- Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia okesu zatrudnienia od pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV + LM) za pośrednictwem email: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Asesores sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.”
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację