Biuro Naczelnictwa Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej poszukuje osoby na stanowisko:
Samodzielna księga
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomości specyfiki organizacji pozarządowych,
- Znajomości Ustawy o rachunkowości,
- Znajomości oprogramowania Symfonia oraz Finka,
- Praktycznej znajomości zasad księgowania i przepisów prawa podatkowego,
- Doświadczenia w rozliczaniu projektów dla organizacji pozarządowych,
- Umiejętności sporządzania okresowych raportów finansowych,
- Umiejętności sporządzania bilansu skonsolidowanego,
- Doświadczenia we współpracy z biegłym rewidentem,
- Samodzielności i odpowiedzialności,
- Dokładności i systematyczność w działaniu,
- Bardzo dobrej organizacji pracy.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- Prowadzanie księgowości Związku,
- Rozliczanie wniosków dotacyjnych,
- Przygotowywanie odpowiednich informacji finansowych dla Zarządu oraz organów nadzoru,
- Sporządzanie okresowych sprawozdań i bilansu skonsolidowanego,
- Archiwizację dokumentów finansowo-księgowych.
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] w terminie do 30.09.2014.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację