• prowadzenie pełnej księgowości
• zapewnienie prawidłowego i terminowego dokonywania operacji księgowych
• sporządzanie deklaracji podatkowych
• uzgadnianie kont
• zamknięcia miesiąca
• przygotowanie i analiza sprawozdań finansowych i bilansów oraz raportów na potrzeby Zarządu
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
• sporządzanie list płac dla pracowników i deklaracji do ZUS
• min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w biurze rachunkowym
• wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, ekonomia, rachunkowość
• bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości według standardów krajowych
• znajomość przepisów podatkowych
• znajomość podstawowych przepisów w zakresie płac i kadr
• doświadczenie w wykonywaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych oraz bilansów okresowych
• bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
• mile widziana znajomość pakietów Symfonia, RAKS SQL, Navision;
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
• doskonałe zdolności komunikacyjne oraz wysokie kompetencje interpersonalne,
• samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów,
• odpowiedzialność i rzetelność
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.