ponieważ oferujemy nieformalną atmosferę pracy,
będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
ponieważ masz szansę zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku,
ponieważ zapewnimy Ci możliwość rozwoju (kursy językowe, szkolenia wewnętrzne, biblioteczkę firmową),
będziesz miał/miała szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy.
sprawną obsługę recepcji,
pełnienie funkcji asystenckich dla zarządu i dyrektorów spółki,
przygotowywanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań w trakcie ich trwania,
zapewnienie obiegu dokumentów w biurze i pomiędzy biurami,
przyjmowanie klientów, interesantów,
pomoc pracownikom biura,
współpraca z osobami, obsługującymi administracyjnie inne powierzchnie biurowe.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Jeżeli jesteś osobą odważną, komunikatywną i potrafiącą pracować nad wieloma zadaniami naraz, a poza tym:
dobrze obsługujesz MS Office,
znasz angielski na poziomie minimum B1,
posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz znasz reguły savoir-vivre,
posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
chcielibyśmy Cię poznać!
doświadczenie na podobnym stanowisku.
Proces rekrutacji
Kilkuetapowa rekrutacja rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych. Wyniki tej analizy są podstawą do zaproszenia na spotkanie, którego celem jest sprawdzenie umiejętności i zdolności kandydatów. Ostatni etap to rozmowa z przyszłym przełożonym. Wyłoniona w procesie selekcji osoba otrzyma ofertę pracy.
Jak złożyć dokumenty
Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.