Fundacja PRO CARITATE poszukuje
Pracownika do obsługi recepcji w Centrum Konferencyjno – Edukacyjnym
z zapleczem hotelowym (w niepełnym wymiarze czasu pracy) w Warszawie
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe – hotelarstwo i pokrewne)
- doświadczenie w wykonywaniu pracy recepcyjnej, w tym w obsłudze programu rezerwacji hotelowych (np. CHART)
- dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) pozwalająca na sprawną komunikację telefoniczną i bezpośrednią, znajomość drugiego jęz. obcego będzie dodatkowym atutem
- wysoka kultura osobista, miła aparycja, komunikatywność
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka samodyscyplina, solidność, zaangażowanie
- znajomość podstaw katolickiej nauki społecznej
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa recepcyjna gości i klientów Centrum, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
- obsługa administracyjna, m.in. obsługa pocztowo – kurierska, fakturowanie i prowadzenie rozliczeń z klientami, tworzenie raportów i zestawień, kontrolowanie obiegu dokumentów i ich archiwizacja
- prowadzenie gospodarki magazynowej
- obsługa urządzeń biurowych i konferencyjnych
- nadzór nad bieżącym zamawianiem artykułów do biur i sal konferencyjnych
- bieżąca współpraca z innymi działami
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
- stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę)
- pracę w dogodnej lokalizacji (Wola) w systemie zmianowym
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń (CV oraz list motywacyjny) do 8 sierpnia 2016 r. na adres: [email protected]
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Prosimy o umieszczenie w aplikacjach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. w celach związanych z rekrutacją.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację