
Franklin Templeton Investments jest międzynarodową organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia, USA), oddziały firmy znajdują się w ponad 30 krajach. Firma Franklin Templeton Investments świadczy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie. W Polsce firma ma swoje biura w dwóch lokalizacjach: w Poznaniu i Warszawie.
W związku z rozwojem biura w Poznaniu nieustannie poszukujemy talentów do naszej organizacji.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Project Manager
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
FTI Project Manager jest odpowiedzialny za planowanie, kierowanie i koordynację projektów bizesowych w sposób zapewniający realizację celów biznesowych przy zachowaniu określonych ram czasowych i budżetu. Rolą PMa w projekcie jest dobranie narzędzi i sposobu prowadzenia projektu do zespołu i wyzwań projektowych. Rolą poza projektową jest wspieranie transformacji Agile (Disciplined Agile Framework) i wdrażanie dobry praktyk w tym zakresie.
Projekty realizuje w środowisku międzynarodowym i rozproszonym geograficznie. Wymagane są wysokie umiejętości komunikacyjne jak i świadomość występujących różnic kulturowych.
Szukamy kandydatów, którzy posiadają:
- Praktyczne doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem metodyk zwinnych
- Doświadczenie w zarządzaniu, monitorowaniu i kontrolowaniu wszelkich działań projektowych (np. zarządzanie zakresem i jego zmianami, harmonogramem, budżetem, zasobami, możliwymi usprawnieniami, zarządzanie ryzykiem, komunikacją projektową, w tym przygotowanie raportów statusu dla zespołu projektowego, komitetów sterujacych i sponsorów projektu)
- Umiejętność określania sposobu prowadzenia projektu i z tym związanej dokumentacji projekowej, np. harmonogram projektu, analiza kosztów i korzyści
- Umiejętność zarządzania pracą różnorodnych zespołów / w różnych lokalizacjach, relacjami z zewnętrznymi partnerami / dostawcami usług
- Umiejętność oceny i przewidywania sytuacji kryzysowych, zarządzania nimi / zapobiegania
- Doświadczenie w identyfikowaniu i nadawaniu priorytetów wymaganiom biznesowym
- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą i jej komunikacji
- Wykształcenie wyższe (również licencjat)
- 3 – 5 lat wielofunkcyjnego, międzydyscyplinarnego doświadczenia w zarządzaniu zaawansowanymi projektami i analizie biznesowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Zapewniamy:
- Umowę o pracę na czas określony
- Lokalną pracę o globalnym zasięgu
- Pracę z widokiem na panoramę Poznania
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, Programy:Employee Assistance, Staff Investment, karta Multisport
- Siłownię w biurze
- Organizację pracy zgodną z filozofią work-life balance
- Pracę w oparciu o wzajemne zaufanie i bieżący feedback
- Możliwość zaangażowania się w projekty społeczne i lokalne inicjatywy

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Cenimy rodziców. Są ważną częścią różnorodnej i inkuzywnej kultury Franklin Templeton. Dlatego staramy się zapewnić wielowymiarowe wsparcie tak, by mogli spełniać się w swoich życiowych rolach.