Fundacja Centrum Solidarności poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne.
Zadaniem osoby będzie prowadzenie sekretariatu Fundacji:
– prowadzenie dokumentacji Fundacji;
– nadzór rachunkowy i merytoryczny nad dokumentami;
– uczestniczenie w planowaniu prac prezesa zarządu;
– prowadzenie raportów kasowych;
– koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji;
– przygotowywanie posiedzeń Zarządu i Rady Fundacji.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe;
– co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w sekretariacie lub księgowości;
– umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
– znajomość obsługi sprzętu biurowego i pakietu Office;
– znajomość komunikatywna j. angielskiego;
– DODATKOWY ATUT: doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
Oferujemy:
– umowę na zastępstwo w wymiarze ½ etatu
– Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
– Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych i zdobycie doświadczenia;
– Przyjazną atmosferę w pracy oraz współpracę z profesjonalnym zespołem;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected] w tytule wiadomości proszę wpisać PRACA W SEKRETARIACIE. W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści:
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Fundację Centrum Solidarności danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnienie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie Ustawą z dnia 29.08.1997r (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.”
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.