Fundacja SYNAPSIS działa w Polsce od 20 lat, a jej misją jest niesienie profesjonalnej pomocy dzieciom i dorosłym osobom z autyzmem i ich rodzinom oraz wypracowywanie systemowych rozwiązań, które poprawią jakość ich życia.
Obecnie poszukujemy osoby do zespołu rejestracji w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem „SYNAPSIS” na stanowisko:
Pracownik Rejestracji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie grafika wizyt diagnostycznych oraz zajęć terapeutycznych
- prowadzenie rejestru dzieci zgłaszanych do procesów diagnostycznych i terapii
- prowadzenie i aktualizowanie bazy podpisanych kontraktów na świadczone w Ośrodku usługi
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji usług świadczonych w Ośrodku
- prowadzenie i aktualizowanie bazy dzieci czekających na diagnozę oraz bazy dzieci po diagnozie
- obsługę rodziców w zakresie terminów i dokumentów niezbędnych do prowadzenia procesów diagnostycznych i terapii – obsługę interesantów (m.in. łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wpłat od rodziców, uaktualnianie informacji na tablicach ogłoszeń, współpraca ochroną budynku) – obsługę bazy Pacjent, eWUŚ i Medicus.
Od kandydatów oczekujemy:
- co najmniej wykształcenia średniego
- komunikatywności
- umiejętności pracy w zespole
- bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputer
- mile widziane doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej
- przyjazną atmosferę pracy
- umowę o pracę na zastępstwo na pełen etat
- możliwość rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, z nazwą pliku: „Nazwisko Imię_CV” na adres email: [email protected]
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację