Fundacja SYNAPSIS działa w Polsce od 30 lat, a jej misją jest niesienie profesjonalnej pomocy dzieciom i dorosłym osobom z autyzmem i ich rodzinom oraz wypracowywanie systemowych rozwiązań, które poprawią jakość ich życia. Obecnie poszukujemy osoby do zespołu rejestracji w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem „SYNAPSIS” na stanowisko: Pracownik Rejestracji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ondraszka 3
Pracownik Rejestracji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie grafika wizyt diagnostycznych oraz zajęć terapeutycznych
- wystawianie zaświadczeń
- prowadzenie rejestru dzieci zgłaszanych do procesów diagnostycznych i terapii
- prowadzenie i aktualizowanie bazy podpisanych kontraktów na świadczone w Ośrodku usługi
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji usług świadczonych w Ośrodku
- prowadzenie i aktualizowanie bazy dzieci czekających na diagnozę oraz bazy dzieci po diagnozie
- obsługę rodziców w zakresie terminów i dokumentów niezbędnych do prowadzenia procesów diagnostycznych i terapii
- obsługę interesantów (m.in. łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wpłat od rodziców, uaktualnianie informacji na tablicach ogłoszeń, współpraca z ochroną budynku)
- obsługę bazy Pacjent i Medicus.
Od kandydatów oczekujemy:
- co najmniej wykształcenia średniego
- komunikatywności i samodzielności
- bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- mile widziani studenci kierunku praca socjalna, socjologia, zdrowie publiczne
- mile widziane doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej
- przyjazną atmosferę pracy
- zmianowy system pracy (8:00-16:00,12:00-20:00)
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, z nazwą pliku: „Nazwisko Imię_CV” na adres email:
[email protected]
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację