Poszukujemy zdolnej, samodzielnej i kreatywnej osoby do pracy w biurze w sklepie internetowym w charakterze pracownika działu reklamacji
Podstawowe obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta sklepu internetowego
Przyjmowanie reklamacji
Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie
Wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników w pracy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z młodym zespole
Czynny udział w rozwoju firmy
Odporność na stres
Umiejętność wykonywania wielu zadań w tym samym czasie i pracy pod presją czasu
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Bardzo dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie wyznaczonych celów
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności programu Excel
Mile widziana znajomość podstaw języka HTML
Mile widziany status studenta (studia niestacjonarne)
Gotowość uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.