Zarząd Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich (faow.org.pl) ogłasza nabór ofert na wykonywanie czynności:
Pracownika obsługi Krajowego Centrum
w projekcie „Dobry start – Centra wspierania i informacji organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Biurze Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich w Warszawie ul. Smolna 13. Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony – na okres realizacji projektu tj. do 31 lipca 2014r. (z ewentualną możliwością przedłużenia o kolejne dwa miesiące tj do 30.09.2014)
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej lub dwuletnie w pracy biurowej,
- Dyspozycyjność,
- Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności pracownika obsługi Krajowego Centrum,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne i skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów zasady efektywnego zarządzania finansami,
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- Wiedza z zakresu prowadzenia organizacji pozarządowej poparta doświadczeniem lub wykształceniem,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Kreatywność, samodzielność, sumienność,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office,
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- Świadczenie usług informacyjnych i doradczych organizacjom pozarządowym, uczestniczkom i uczestnikom projektu „Dobry start – Centra wspierania i informacji organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich”,
- Udzielanie informacji i doradztwo w zakresie: prawa, finansów, księgowości, wypełniania dokumentów aplikacyjnych o dotację oraz realizacja i rozliczanie projektów,
- Inkubacja NGO – pomoc w opracowaniu statutu, w organizowaniu spotkań założycielskich i w procesie rejestracji organizacji,
- Wsparcie techniczne organizacji pozarządowych (kserowanie, poszukiwanie informacji w Internecie, pomoc w wypełnianiu dokumentów i generatorów wniosków),
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu,
- Promocja projektu,
- Współpraca z pracownikami zatrudnionymi w projekcie w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
- Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
Wymagane dokumenty:
- C.V,
- Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie określone w pkt. 2 wymagań niezbędnych,
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i skarbowe,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności pracownika obsługi Krajowego Centrum,
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
Warunki pracy:
- Umowa o pracę na czas określony,
- Praca w siedzibie pracodawcy oraz poza siedzibą,
- Praca w zespole,
- Wyjazdy służbowe,
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy.
Ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami wymienionymi należy złożyć w siedzibie Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich ul. Smolna 13 pok. 307 do dnia 15 maja 2014r, do godz. 10.00 z dopiskiem „Oferta nr 1/2014”(liczy się data i godzina wpływu oferty do Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich).
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną wyłonione w drodze naboru ofert nie będą odsyłane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski uzyskane od tłumacza przysięgłego. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Planujemy przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej w ustalonym przez nas terminie.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację