Zakres podstawowych obowiązków:
– tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych na podstawie dostarczonych materiałów,
– dodawanie produktów do sklepów internetowych,
– kontakt z Klientami sklepu internetowego,
– przyjmowanie zamówień,
– dbanie o dobry wizerunek biura,
– obsługa korespondencji.
Wymagania:
– komunikatywność,
– biegłość obsługi komputera,w szczególności pakietu MS Office, przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej, oraz wyszukiwarki internetowej,
– niezbędne zaangażowanie w pracę, chęć rozwoju w dziedzinie marketingu oraz handlu internetowego,
– umiejętność dostosowania się do zmienny warunków (praca z szerokim zakresem asortymentu – zmienność sezonowa)
Mile widziane:
– znajomość produktów takich jak nawilżacze powietrza, oczyszczacze powietrz,
– znajomość branży HVAC,
– doświadzenie w handlu internetowym,
– kreatywne rozwiązywanie problemów,
Proszę wysyłać CV drogą mailową na adres: [email protected]
Skontaktujemy się z wybranymi osobami na rozmowę kwalifikacyjną
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.