od 1 sierpnia 2015 roku osobę na podstawie umowy cywilnoprawnej
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku trwałego, oznaczanie środków trwałych i pozostałego wyposażenia, kontrola spisu inwentarza;
- prowadzenie ewidencji wykorzystania kart paliwowych samochodów służbowych;
- prowadzenie rejestru umów z kontrahentami zewnętrznymi;
- prowadzenie rejestru wydatków poniesionych na Bezpieczeństwo i Higienę Pracy;
- prowadzenie rejestru czasopism;
- uporządkowanie dokumentacji działu;
- pomoc w dokonywaniu i realicji zamówień na towary i usługi zgodnie z procedurami wewnętrzymi oraz planem zamówień publicznych;
- pomoc w przygotowaniu zapytań ofertowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (w szczególności Excela);
- doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i skrupulatność;
- umiejętności analityczne.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych;
- znajomość prawa zamówień publicznych.
Aplikacje prosimy składać do 19 czerwca br.
Na rozmowie kwalifikacyjnej zostanie sprawdzona znajomość programu Excel.
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 27.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z póź. zm.)”.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację