Meblobranie to dynamicznie rozwijająca się firma branży e-commerce w kategorii „Dom i ogród”. Jako jedna z nielicznych polskich firm wierzymy, że już niedługo większość zakupów mebli do domu, biura i ogrodu odbywać się będzie za pośrednictwem internetu. Aktualnie poszukujemy pracownika do biura obsługi klienta w Warszawie.
Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Jeśli jesteś studentem(ką) ostatnich lat studiów, nie boisz się rozmów telefonicznych, konieczności przyswojenia dużej liczby informacji o produktach i pracy pod presją czasu – aplikuj już dzisiaj!
Kluczowe zadania:
Co oferujemy:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
CV prosimy przesyłac na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.