Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Praca zdalna – Customer Care Specialist

  • Wymiar czasu: pełny
  • lokalizacja: cała Polska
  • Data ważności oferty: 08.07.2018
Livespace

Livespace to jeden z czołowych polskich CRM i zgrany zespół z globalnymi ambicjami. Tworzymy narzędzia, które ułatwiają firmom efektywne zarządzanie sprzedażą. Za naszą pracę doceniają nas nie tylko nasi klienci, ale także eksperci branżowi, co potwierdza obecność Livespace w finałach Aulerów, Ready To Go!, Orange Fab, ekomersów oraz Business Wall Of Fame.

Szukamy otwartej, pozytywnej osoby, która wesprze nas w obsłudze klienta i codziennych aktywnościach związanych z rozwijaniem i promowaniem Livespace.

Customer Care Specialist

Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie

Masz dużo zapału do pracy, szukasz ciekawej, rozwijającej pracy w branży technologicznej i nade wszystko chcesz się rozwijać? Wyślij nam swoje CV!

Twoje kluczowe zadanie:

  • Dbanie o to, by klienci otrzymywali najwyższy poziom wsparcia i wiedzy dotyczącej Livespace.

Przede wszystkim będziesz dbać o to, żeby nasi klienci byli zadowoleni i widzieli wartość w rozwiązaniu, które dostarczamy.

W ramach codziennych obowiązków:

  • będziesz wspierać nas w obsłudze i edukacji klienta po polsku i angielsku (chat, e-maile, telefon),
  • tłumaczyć z polskiego na angielski teksty na stronę internetową oraz materiały marketingowe,
  • tworzyć materiały edukacyjne na temat produktu (przewodniki video, wpisy do działu Pomoc, komunikaty o nowościach),
  • robić research tematów związanych z rozwojem produktu,
  • zbierać opinie o produkcie i proponować usprawnienia,
  • będziesz brać udział w regularnych spotkaniach i dyskusjach dotyczących metod usprawnienia pracy w zespole i pomysłów na podnoszenie jakości obsługi,
  • realnie wspierać klientów w rozwiązywaniu problemów biznesowych z zakresu zarządzania sprzedażą ze wsparciem Livespace CRM.

Pasujesz na to stanowisko, jeśli:

  • masz silną potrzebę rozwijania się i uczenia nowych rzeczy,
  • masz pozytywne usposobienie i szczerą chęć pomagania innym,
  • masz otwartą głowę i umiejętność logicznego myślenia,
  • cechuje Cię terminowość, sumienność, samodzielność,
  • doskonale radzisz sobie z obsługą komputera,
  • podpięcie skrzynki e-mail do klienta poczty nie stanowi dla Ciebie wyzwania,
  • doskonale posługujesz się językiem angielskim.

Ucieszymy się, jeśli:

  • masz doświadczenie w tłumaczeniu,
  • znasz podstawy działania aplikacji online,
  • masz umiejętność rozumienia, na czym polega problem i wyjaśnienia klientowi, jak go rozwiązać prostymi słowami,
  • posiadasz doświadczenie w pracy z klientami,
  • masz umiejętność jasnego wyrażania myśli i tworzenia treści edukacyjnych.

Ze swojej strony oferujemy:

  • wynagrodzenie na poziomie do 4200 zł brutto przy umowie o pracę lub do 5000 netto na fakturze przy B2B
  • możliwość pracy zdalnej bez wychodzenia z domu lub pracy w biurze w Warszawie (ul. Rejtana 17, 8 minut od metra Pole Mokotowskie),
  • pracę w przyjaznym, otwartym i wspierającym zespole,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w szybko rozwijającej się firmie,
  • możliwość praktycznego wykorzystywania znajomości języków,
  • dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów – cenimy proaktywność.

Chcemy opanować świat – dołączysz do nas? Aplikuj! >

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

Inne oferty w tym regionie

Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama