Fundacja Rozwoju Oprócz Granic poszukuje osoby, która zajmowałaby się obsługą klientów projektu, bieżącą administracją oraz wspierała pracę koordynatora, czyli:
Pomocnika obsługi i administracji
Wymagania:
- wyższe wykształcenie: administracja, finanse, ekonomia, zarządzanie ewentualnie w trakcie studiów,
- minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze bezpośredniej klientów lub przy admnistrowaniu projektami UE,
- świetna znajomość Excela – podstawowe narzędzie pracy,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- łatwość uczenia się i pracy w zmieniających się warunkach,
- terminowośc i systematyczność,
- samodzielność i umiejętność radzenia sobie z problemami i trudnymi klientami.
Oferujemy:
- praca w środowisku międzykulturowym,
- współpraca na podstawie umowy cywilnoprawnej,
- dogodne godziny pracy,
- praca w niepełnym wymiarze czasu – 30 godzin w tygodniu,
- realna możliwość rozwoju proporcjonalna do zaangażowania i efektów pracy,
- praca w rozwijającej sie organizacji i możliwośc podejmowania kolejnych wyzwań.
Zapraszamy do przesyłania CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres [email protected]. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami. Uwaga: jeżeli Twój list motywacyjny jest szablonowy – nie wysyłaj nam swojej aplikacji.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację