Polska Fundacja im. Roberta Schumana zatrudni
1. Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących budżetów projektu i wymogów formalno-finansowych przez koordynatorów, współudział w planowaniu wydatków projektu.
2. Rozliczanie poszczególnych projektów, sporządzanie zestawień finansowych do projektów.
3. Bieżąca dokumentacja wydatków poszczególnych projektów, prowadzenie raportów kasowych.
4. Przygotowywanie oraz opisywanie dokumentów finansowych oraz wymaganych załączników.
5. Weryfikacja dokumentów pod względem finansowym oraz formalno-rachunkowym, opracowywanie dokumentów do realizacji przelewów.
6. Sporządzanie umów cywilnoprawnych i nadzór nad ich prawidłowością.
7. Kontakty z grantodawcami w sprawach finansowych, formalnych i rozliczeń.
8. Ścisła współpraca z Główną Księgową i Koordynatorami Projektów.
Partnerami realizowanych projektów są instytucje UE, polskie instytucje publiczne oraz organizacje prywatne. Przewidywany czas poświęcony na realizację wszystkich zleconych zadań wynosi ok. 32h tygodniowo.
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesyłanie CV oraz LM (w języku polskim) na adres [email protected] do 29 października 2012 roku. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „praca – dział finansowy”. Ewentualne pytania należy wysyłać na adres [email protected], wpisując w temacie wiadomości „praca w dziale finansowym – pytanie”.
Wybrana grupa osób zostanie zaproszona do dalszej procedury kwalifikacyjnej, nie odpowiadamy na pozostałe oferty.