
Opiekun relacji z klientem
Miejsce pracy: 8 Oddział w Gdańsku
Oferujemy Ci miejsce pracy, w którym możesz:
- dbać o gości oddziału Work Cafe
- promować koncepcję Work Cafe wśród klientów Banku
- edukować klientów w zakresie bankowości internetowej i mobilnej
- rozpoznawać potrzeb gości Work Cafe i udzielanie im wsparcia
Dołącz do nas, jeżeli :
- z łatwością nawiązujesz partnerskie relacje oparte na wzajemnym szacunku, empatii i współpracy
- wiesz jakie pytanie zadać, by dobrze rozpoznać potrzeby Klienta i z entuzjazmem szukasz rozwiązań
- z ciekawością śledzisz trendy, sprawnie funkcjonujesz w świecie nowych technologii i skutecznie zachęcasz do tego innych
- lubisz wspierać innych, angażujesz sie w to co robisz, jesteś otwarty na naukę i rozwijanie kompetencji
- znasz język angielski
Mamy dla Ciebie również:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- udział w ciekawych, strategicznych projektach
- zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- atrakcyjny system motywacyjny
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
- prywatną opiekę zdrowotną
- możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
- ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”
- dofinansowanie do „Rajdu Bankowca” – wyjazdu jedynego w swoim rodzaju
pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander - Nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnością
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Zostań Fanem Digitalizacji w Santander Bank Polska Jeśli jesteś fanem technologii, z zapartym tchem czytasz wszystko, co dotyczy digitalizacji i do tego potrafisz mówić o swoich zainteresowaniach tak, aby inni zrozumieli – dołącz do grupy Fanów Digitalizacji w Santander Bank...