
Office Manager – Katowice
aleja Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. Colliers Poland Sp. z o.o. jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Aon Hewitt.
Opis stanowiska
Twoje zadania:
- Reprezentacja firmy w przyjmowaniu gości – witanie gości, przygotowywanie i wskazywanie miejsca spotkania, przygotowanie napojów
- Zarządzanie korespondencją pocztową nadawanie przesyłek, przyjmowanie i ewidencja przesyłek firmowych i pracowniczych.
- Przyjmowanie dostaw regularnych, koordynacja przyjęcia (np. dostawy owoców, artykułów biurowych i spożywczych itp.)
- Zarządzanie prawidłową ewidencją dokumentów firmowych, np. ewidencja dokumentów księgowych, przekazywanie do odpowiedniego zespołu.
- Organizacja podróży służbowych w współpracy z agentem podróży – przyjmowanie zgłoszeń rezerwacji lotów/taksówek.
- Agregowanie i przekazywanie zgłoszeń/uwag od pracowników do odpowiednich zespołów/osób.
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek, koordynacja zgłoszenia do Serwisu Technicznego oraz monitorowanie przebiegu zgłoszenia.
- Kontakt i współpraca z Recepcją, Zarządcą, Działem Technicznym i Ochroną Budynku – w tym m.in. zarządzanie parkingiem, awizacja dostaw, spotkań firmowych itp.
- Wsparcie w organizacji spotkań/szkoleń/prezentacji/imprez wewnętrznych – realizowanie zamówień cateringowych, przygotowywanie salek konferencyjnych
- Koordynacja i zarządzanie zamówieniami podstawowego wyposażenia w artykuły biurowe i spożywcze
- Wsparcie w zarządzaniu rezerwacjami salek konferencyjnych
- Wsparcie w przeprowadzaniu kampanii informacyjnych wewnętrznych (np. wydruk i udostępnianie plakatów).
- Zarządzanie sprzętem IT pracowników, przekazywanie, odbiór
Kwalifikacje
Zgłoś się do nas, jeżeli:
- Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (praca na recepcji, w administracji, w obsłudze klienta itp.)
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Lubisz i umiesz pracować w zespole
- Bardzo dobrze poruszasz się w Pakiecie MS Office
- Znasz język angielski na poziomie dobrym
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i rzetelną
- Jesteś dyspozycyjna/y w pełnym wymiarze godzin
Dodatkowe informacje
W zamian zapewnimy Ci:
- Pracę w atrakcyjnej lokalizacji
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, stabilne warunki zatrudnienia
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją
- Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019 i 2021
Przewidujemy 2 etapy rekrutacji:
1. spotkanie z pracownikiem działu HR i pracownikiem działu Zarządzania Nieruchomościami
2. spotkanie z przełożonym
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.