Obecnie do jednej z naszych spółek poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (obszar Customer Care)
Miejsce pracy: Toruń
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
- utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
- zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez: udzielanie informacji i pomoc klientom,
- rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje),
- monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych,
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysokiej orientacji na Klienta,
- zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- odporności na stres,
- zdolności do szybkiego uczenia się,
- sumienności i dokładności,
- umiejętności współpracy,
- chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- odpowiedzialne stanowisko,
- pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenia,
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.
Jeśli jesteś zainteresowana tą ofertę pracy to zgłoś się do nas poprzez formularz online. APLIKUJ >>
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Neuca S.A. zajmuje się hurtową dystrybucją farmaceutyków. Firma stawia na budowanie trwałego zespołu zaangażowanych pracowników.