W naszej firmie będziesz miał możliwość m.in.:
- wsparcia procesu profesjonalnej obsługi klientów naszej firmy
- przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na opiekunów
- weryfikowania poziomu języka angielskiego i/lub niemieckiego
- poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
Kim Ty jesteś:
- bardzo dobrze znasz język angielski lub niemiecki (w mowie i piśmie) – wymagane
- posiadasz doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta
- jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać przez telefon
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook)
- jesteś gotowy do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Dołączając do nas zyskujesz:
- możliwość indywiualnego dopasowania zakresu obowiązków do Twoich kompetencji (Młodszy specjalista ds. obsługi klienta, Weryfikator języka niemieckiego, Konsultant Contact Center z językiem niemieckim/angielskim)
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
- elastyczne godziny pracy
- wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiego w codziennej pracy
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
Aplikuj
Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez spółki z grupy kapitałowej Promedica24 dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 ze zm.) Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a tego, że mam prawo dostępu do treści moich danych, a także prawo ich poprawiania oraz tego, że podanie danych jest dobrowolne”.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację