ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy poszukują wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w realizowaniu pomysłów i podejmowaniu inicjatyw. Chciałbyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Szukamy właśnie Ciebie 🙂
Menedżer ds. Kontrolingu
Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów
ul. Konstruktorska 12A, Park Rozwoju
Na czym polega praca na tym stanowisku?
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie krótko i długoterminowych planów finansowych oraz prognozowanie wyników dla przyjętych okresów rozliczeniowych wraz z analizą odchyleń.
- W zakresie jej obowiązków będzie nadzór nad procesem raportowania wyników finansowych firmy oraz wsparcie Zarządu i Rady Nadzorczej danymi niezbędnymi w procesie zarządczym, w tym przygotowanie analiz finansowych i prezentacji.
- Osoba ta będzie partnerem dla właścicieli poszczególnych linii biznesowych w zakresie zapewnienia rentowności ich biznesu – do standardowych zadań na stanowisku należeć będzie przygotowanie analiz rentowności segmentów biznesowych, linii produktowych, projektów i klientów wraz z rekomendacjami.
- W związku ze wzrostem złożoności biznesu i procesów spółki, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała CFO w przeprowadzeniu transformacji procesów finansowo-kontrolingowych w firmie, m.in. aktualizowanie modelu finansowego, zarządzanie strukturą kontrolingową spółki, wdrażanie narzędzi w obszarze kontrolingu i księgowości, przygotowanie rekomendacji ad. optymalizacji kosztowych, procesowych oraz jakości.
- Kandydat na stanowisko będzie odpowiedzialny za zarządzanie podległym zespołem i budowę funkcji kontrolingowej w grupie ProService Finteco
- W ramach dodatkowych zadań osoba, która obejmie tę rolę będzie zaangażowana w procesy M&A.
Czego potrzebujesz, żeby skutecznie pełnić tę rolę?
- Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem zawodowym w obszarze audytu finansowego, analizy finansowej oraz kontrolingu, transakcji M&A posiadających praktyczną wiedzę z zakresu rachunkowości finansowej oraz zarządczej oraz usprawniania procesów finansowych.
- Osoba na tym stanowisku będzie łączyła zadania operacyjne z wysokopoziomowymi zadaniami o charakterze strategicznym, dlatego musi sprawnie poruszać się zarówno na jednym jak i na drugim poziomie.
- Ze względu na częstą współpracę z Zarządem i Radą Nadzorczą cenne będzie doświadczenie we współpracy z poziomem Executive.
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych wspierających procesy finansowe będzie atutem.
- Mile widziane będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (również zespołem projektowym).
- Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe o profilu finansowym/ekonomicznym, matematycznym lub IT oraz dobrze posługiwać się językiem angielskim.
- Poszukiwane przez nas cechy to poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania i proaktywność – szukamy osoby, która będzie inicjowała zmiany, chętnie przedstawiała rekomendacje, otwarcie mówiła o swoich pomysłach i opiniach, a później konsekwentnie wdrażała te inicjatywy, które zyskają aprobatę Zarządu.
- Na tym stanowisku niezbędne będą wysokie zdolności analityczne, wnikliwość i wysoka świadomość biznesowa oraz umiejętność wyciągania syntetycznych wniosków i wyznaczania priorytetów.
- Istotna jest bardzo dobra znajomość Excela. Bez bardzo dobrej znajomości tego narzędzia wykonywanie pracy będzie praktycznie niemożliwe.
Co zyskasz ?
- Wybrana osoba dołączy do organizacji o bardzo ambitnych planach biznesowych wobec polskiego rynku i będzie miała okazję zetknąć się z pełnym przekrojem obszarów finansowych i biznesowych firmy.
- Dajemy możliwość budowania ekspertyzy poprzez projekty, zadania i szkolenia dziedzinowe.
- Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i ciekawy pakiet benefitów.
- Wybrany kandydat dołączy do dynamicznego i otwartego na rozwój środowiska pracy.
Dlaczego warto z nami pracować i co oferujemy?
- szansę na zdobycie doświadczenia w branży finansowej
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę B2B,
- pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- możliwość zgłaszania i realizowania własnych pomysłów,
- Multisport/karty podarunkowe/ vouchery,
- opiekę medyczna i ubezpieczenie grupowe,
- sekcje zainteresowań Pracowników (biegowa, siatkarska, piłki nożnej, pływania, programowania
i gier planszowych), - możliwości rozwoju: projekty, rekrutacje wewnętrzne, szkolenia i konferencje,
- dofinansowanie nauki języka angielskiego,
- świeże owoce w biurze,
- solidny sprzęt komputerowy.
Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie dokumentów (CV) klikając w przycisk:

Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez ProService Finteco Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania.”
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy poszukują wyzwań. Miejscem wspierającym w realizowaniu pomysłów i podejmowaniu inicjatyw. Specjalizujemy się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli. Dołącz do firmy promującej kulturę współpracy,...