Koordynacja oraz realizacja działań marketingowych pod kierownictwem zarządu, przy współpracy z zewnętrznymi partnerami.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie działań marketingowych w celu poprawy wizerunku (prezentacji) firmy.
Główne zadania:
Kreatywne projektowanie i realizowanie pomysłów.
Opracowanie ogólnej prezentacji produktów (np. kart katalogowych).
Tworzenie nowych filmów prezentowanych w mediach (np. filmiki publikowane na YouTube)
Widoczność na takich takich jak: YouTube, Twitter, Facebook itp
System internetowy do międzynarodowej sprzedaży B2B, np. Alibaba
Możliwość przekształcenia planów i celów do realizowanych projektów.
– umiejętnością analitycznego myślenia,
– inicjatywa,
– dynamizm,
– duża odpowiedzialność za pracę,
– umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
– duża łatwość w nawiązywaniu kontaktów i odporność na stres,
– umiejętność planowania i organizacji pracy,
– znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.