Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Księgowy/a

  • Wymiar czasu: niepełny, dodatkowa
  • lokalizacja: Kraków / praca zdalna
  • Data ważności oferty: 28.09.2022
Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych

Księgowy/a

Biuro Inicjatyw Społecznych to prężnie działająca, krakowska organizacja pozarządowa. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem ekspertów. Edukujemy i wspieramy mieszkańców, organizacje pozarządowe i samorządy w efektywnej realizacji celów. Dbamy o to, żeby działać profesjonalnie i konsekwentnie. Wierzymy w sens działania na rzecz dobra wspólnego.

Poszukujemy samodzielnej księgowej, która dołączy do naszego zespołu księgowego, prowadząc sprawy Fundacji oraz klientów Biura Rachunkowego dla organizacji pozarządowych, które prowadzimy w formie spółki pod nazwą Biuro Edukacji i Finansów.
Oferujemy pracę w wymiarze pełnego etatu w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej (np. posiadania małych dzieci albo posiadania różnych angażujących zainteresowań) .

Będziesz mieć możliwość:

  • elastycznego planowania godzin pracy
  • pracy w trybie hybrydowym – łączenie pracy w biurze w centrum Krakowa (Al. Słowackiego oraz ul. Krasickiego) z elementami pracy zdalnej
  • zaangażowania się w pracę na rzecz różnorodnych organizacji pozarządowych i wspierania ich w sprawnej realizacji ich misji
  • pracy w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej, zwłaszcza rodziców

Twoje główne zadania to:

  • Obsługa księgowa Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych
  • Obsługa księgowa klientów Biura Rachunkowego
  • Sporządzanie rozliczeń i deklaracji zgodnie z przepisami prawa
  • Udział w opracowywaniu danych do sprawozdań finansowych realizowanych projektów grantowych przez Fundację i klientów Biura Rachunkowego
  • Wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie list płac
  • Ścisła operacyjna współpraca z zespołem Fundacji i klientami Biura Rachunkowego
  • Udział w tworzeniu polityk, procedur, regulaminów
  • Archiwizowanie dokumentów księgowych
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby klientów oraz zespołu

Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy:

  • Minimum trzyletnie doświadczenie w księgowości lub roczne w biurze rachunkowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń VAT
  • Dobra, praktyczna znajomości zagadnień i przepisów z zakresu podatków, płac, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy
  • Samodzielność, skrupulatność i efektywna organizacja własnej pracy
  • Chęć uzupełniania braków w wiedzy i rozwiania kompetencji zawodowych
  • Komunikatywność i umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień księgowych mniej zaawansowanym osobom w przystępny sposób
  • Biegła obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel

Mile widziane:

  • Doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu deklaracji ZUS
  • Znajomość oprogramowanie INSERT (Rewizor, Gratyfikant)
  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych

Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia?

Proponujemy współpracę w wymiarze pełnego etatu, pierwsza umowa na okres 6 miesięcy oraz wynagrodzenie mieszczące się w przedziale od 4600 zł do 5200 zł brutto (w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji).

W jaki sposób się zgłosić?

I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku się widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (poniżej).
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres: [email protected].
Zatytułuj wiadomość: Księgowy_a

II etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną.

III etap:
Wybrane osoby po drugim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z zarządem fundacji i kierowniczką biura rachunkowego (bezpośrednią lub online)

Terminy rekrutacji:

do 28.09.2022 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
29.09.2022 r. – II etap (rozmowa telefoniczna)
30.09-6.10.2022 r. – III etap (rozmowa osobista/online)

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy otwarcie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i dlaczego chcesz z nami pracować.
Będziemy pytać o Twoje doświadczenia, będziemy Ci także zadawać pytania sprawdzające Twoją wiedzę praktyczną. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.

W treści CV umieść następujące oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .

W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Klauzula informacyjna RODO:

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18 (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi Fundacji.

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora.

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: [email protected].

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

Inne oferty w tym regionie

Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

Corporate Audit, Assistant Vice President_Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Wczoraj
29.11.2023

Audit Director, VP

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Wczoraj
29.11.2023

Health & Safety Specialist, Associate 2

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Dwa tygodnie temu
16.11.2023

State Street Global Advisors, Private Funds Oversight, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Dwa tygodnie temu
16.11.2023

Corporate Audit, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Dwa tygodnie temu
16.11.2023

New Business Specialist

FreshMail
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

Account Manager

FreshMail
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

PHP Developer

FreshMail
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

Auditor - Reporting, Officer, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

IT Audit Senior Manager, Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

AVP - Data Operations & Solution Team

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

GFM Financial Reporting, Assistant Vice President, State Street Global Advisors

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

IT Audit for Global Markets, Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
10.11.2023

Horizontal IT Audit, Officer, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
03.11.2023

IT Audit - Financial Risk, Officer, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
03.11.2023

Cyber Audit, Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
03.11.2023

Alpha Client Portfolio Expert, hybrid, Senior Associate

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Miesiąc temu
31.10.2023
baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama