– bieżąca obsługa finansowo – księgowa spółki
– przygotowanie deklaracji CIT, VAT, PIT, sprawozdań finansowych, raportów i analiz finansowych
– ewidencje kadrowe i kalkulacja wynagrodzeń
– sporządzanie sprawozdań statystycznych,
– prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
– wystawianie faktur dla najemców
– obsługa płatności bezgotówkowych w systemach księgowych i aplikacjach bankowych (PLN i EUR), przygotowywanie przelewów bankowych i kompensat
– przygotowywanie płatności oraz przelewów
– współpraca z audytem zewnętrznym
– nadzorowanie właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych
– przygotowywanie zestawień, raportów i analiz danych z systemu księgowego
– wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, i/lub pokrewne)
– minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku księgowa (atutem będzie doświadczenie w branży nieruchomości)
– doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości w wewnętrznym dziale księgowości firmy
– biegła znajomość przepisów podatkowych i ustawy o księgowości
– doskonała znajomość MS Office
– znajomość programów księgowych
– odpowiedzialność oraz rzetelność
– umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy własnej
– znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
CV prosimy wysyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.