Polska Akcja Humanitarna poszukuje kandydata/kę na stanowisko:
Koordynator/ka kampanii społecznych i fundraisingowych
Informacje Podstawowe
• Lokalizacja: Warszawa
• Stanowisko nadrzędne: Kierownik Komunikacji
• Wymiar: pełny etat
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- produkcję i rozpowszechnianie kampanii społecznych i fundraisingowych,
- poszukiwanie efektywnych kanałów komunikacji w tym wdrażanie narzędzi online
- inicjowanie działań, które mają przynieść fundusze i poszerzyć świadomość społeczną
- rozwijanie i utrzymywanie kontaktów i partnerstw, w tym współpracę z wykonawcami
- wytwarzanie funkcjonalnych narzędzi przynoszących wymierny wynik – ewaluację w odniesieniu do zakładanych rezultatów i panujących trendów
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
- wykształcenia wyższego magisterskiego
- umiejętności negocjacyjnych
- wewnętrznej determinacji
Mile widziane:
- Znajomość funkcjonowania organizacji pozarządowych
- Znajomość programów graficznych, umiejętność montowania materiałów audiowizualnych
Oferujemy:
- Realizowanie niepowtarzalnych projektów
- Możliwość zmieniania świadomości społecznej, promowania wartości humanitarnych
- Bezpośredni wpływ na skuteczność organizacji niosącej pomoc
- Pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę
Aplikacje prosimy wypełniać za pośrednictwem formularza online. Termin nadsyłania zgłoszeń – 7 lutego 2016 roku.