Koordynator V edycji Vintage Photo Festival
Koordynator odpowiada za sprawne przeprowadzenie koniecznych do organizacji wydarzenia działań. Realizuje on przyjęte założenia i cele, nadzoruje podwykonawców, pilnuje terminowych rozliczeń. Kontroluje jakość wykonywanych usług. Planuje działania, organizuje pracę swoją oraz pozostałych pracowników, kontroluje harmonogram prac, zajmuje się promocją festiwalu.
Do podstawowych obowiązków pracownika należy:
- uaktualnianie regulaminu konkursu Grand Prix, przygotowanie umów z Jury
- pozyskiwanie partnerów festiwalowych (ich logotypów, sporządzanie umów, rezerwowanie im hoteli itd.)
- kontakt z artystami (przygotowanie umów, uzyskanie od nich plików do druku, opisów projektów, notek biograficznych, wybór i zakup transportu dla artysty oraz dzieł, rezerwowanie noclegów)
- wybór drukarni i zlecanie wydruków fotografii, materiałów reklamowych, zaproszeń, nadzór wydruków
- ubezpieczanie dzieł
- kontakt z instytucjami, firmami będącymi partnerami przy organizacji wydarzeń, zlecanie prac
- kontakt ze zleceniobiorcami (grafikami, kuratorami, fotografami) i przygotowywanie ich umów
- koordynowanie kalendarza wydarzeń
- pilnowanie terminów płatności
- organizacja transportu dzieł
- kontakt z urzędami
- kontakt z księgowością
- prowadzenie naboru wolontariuszy i koordynowanie ich prac
- aktualizacja stron internetowych Vintage Photo Festival oraz Galerii Farbiarnia oraz ich mediów społecznościowych (facebooka)
- stworzenie, opracowanie koncepcji i prowadzenie instagrama i vimeo festiwalu
- redakcja zleconych tekstów na strony internetowe, do materiałów promocyjnych oraz wydawnictw, tłumaczenie tekstów na jęz. angielski i zlecanie ich korekty do tłumacza (w tym m.in. bio artystów, informacje o projektach artystów, informacje prasowe o danej edycji festiwalu itd.)
- tworzenie i rozsyłanie informacji prasowej nt.Vintage Photo Festivalu i konkursu fotograficznego do mediów
Wymagania:
- udokumentowanego doświadczenia w realizacji projektów (np. społecznych, kulturalnych, wydawniczych), krajowych lub międzynarodowych,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- sprawnego komunikowania się zarówno w mowie, jak i piśmie,
- terminowości i rzetelności w wykonywaniu zadań,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawa jazdy kat. B
- zapoznania się z działalnością Fundacji FARBIARNIA
- mile widziane doświadczenie w pracach koordynacyjnych lub menedżerskich, obejmujących planowanie i rozliczanie budżetów
- znajomość programów Excel, Word, Photoshop
Oferujemy:
- pracę przy prestiżowej imprezie kulturalnej międzynarodowej rangi
- kontakt z wybitnymi artystami
- poznanie specyfiki pracy w trzecim sektorze (pozyskiwanie środków, rozliczanie grantów etc.)
Dodatkowe informacje:
www.farbiarnia.org
www.vintagephotofestival.com
Warunki aplikowania:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected] w terminie do 10 kwietnia 2019. Stanowisko pracy dostępne jest w siedzibie fundacji w Bydgoszczy.
Prosimy o dopisanie do CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2018 r., poz. 1000.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację