W związku z realizacją projektu „Małe kroki do sukcesu” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: VII – „Promocja integracji społecznej”
Działanie: 7.1 – „Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji”
Poddziałanie: 7.1.1. – „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”,
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy poszukuje;
wymiar etatu: umowa o pracę na zastępstwo od 04.02.2013 r.
I Wymagania niezbędne:
– wykształcenie wyższe,
– udział w przynajmniej 1 projekcie finansowanym ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Koordynatora projektu,
– praktyczna znajomość procedur realizacji i rozliczania projektów POKL (sporządzania wniosków o płatność, umiejętność posługiwania się Generatorem Wniosków Aplikacyjnych, Generatorem Wniosków o Płatność oraz Generatorem PEFS),
– znajomość następujących dokumentów i wytycznych: Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, Zasad finansowania POKL, Zasad systemu sprawozdawczości POKL, Zasad równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
– mile widziane ukończone kursy i szkolenia poświadczone odpowiednimi certyfikatami z zakresu realizacji i rozliczania projektów finansowanych z EFS,
– dobra znajomość obsługi komputera,
– doskonała organizacja pracy,
– komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, samodzielność,
II Do obowiązków koordynatora należeć będzie:
-koordynowanie wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie oraz wniosku,
– nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu,
– przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu,
– wprowadzanie danych uczestników projektu do Generatora PEFS,
– sporządzanie załącznika nr 2 Wniosku o płatność,
– kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu,
– Kontakty z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi,
– kontrola kwalifikowalności wydatków,
– Współpraca z innymi członkami zespołu projektowego,
– Kontakt z wykonawcami zadań,
– ocena efektów szkoleń,
III Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny,
– życiorys zawodowy (CV),
IV Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, 04-519 Warszawa, ul. Korkowa 119/123 w zaklejonej kopercie, pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Nabór na koordynatora projektu „Małe kroki do sukcesu” w terminie od dnia ogłoszenia do dnia 30 stycznia 2013 r. bądź za pomocą poczty e -mail [email protected]
Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.opswawer.waw.pl i na tablicy informacyjnej Ośrodka.