Instytut Globalnej Odpowiedzialności poszukuje koordynatora/ki kampanii promującej zrównoważone rolnictwo (www.foodwewant.org). Praca na zastępstwo na czas określony.
„Zanim zjesz” to trzyletnia kampania promująca zrównoważone rolnictwo jako narzędzie do walki z głodem w krajach globalnego Południa oraz dające pewność, że konsumowana przez nas żywność została wyprodukowana w sposób możliwie najlepszy dla środowiska naturalnego oraz naszego zdrowia. Instytut Globalnej Odpowiedzialności poszukuje osoby, która będzie pełnić obowiązki koordynatora/ki projektu w okresie od grudnia 2012 do czerwca 2013 roku.
a) Zorganizowanie i promocja konkursu na materiał dziennikarski dla dziennikarzy obywatelskich;
b) Zorganizowanie staży w mediach dla zwycięzców konkursu;
c) Zorganizowanie i promocja warsztatów dla studentów dziennikarstwa z tematyki projektu i umiejętności prowadzenia działań popularyzatorskich w internecie;
d) Stworzenie listy kontaktów do dziennikarzy w celu promocji tematu zrównoważonego rolnictwa;
e) Tworzenie i publikowanie artykułów na stronę internetową projektu (wymagana znajomość podstaw zarządzania stroną internetową);
f) Nawiązywanie i pogłębianie kontaktów z grupami docelowymi projektu; g) Skoordynowanie adaptacji zestawu materiałów edukacyjnych dla szkół oraz ich dystrybucja.
a) Opracowanie raportu merytorycznego i finansowego z realizacji drugiego roku projektu (w języku angielskim);
b) Skrupulatne, systematyczne prowadzenie dokumentacji;
c) Utrzymywanie regularnego kontaktu z organizacją wiodącą oraz partnerami projektu (wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie);
d) Realizowanie zadań administracyjno-finansowych zgodnie z wytycznymi organizacji wiodącej oraz IGO;
e) Przygotowanie przynajmniej dwóch wysokiej jakości wniosków projektowych do grantodawców na niezbędne uzupełnienie finansowania projektu.
Więcej na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej kampanii oraz w zakładce projektu.
Prosimy o przesyłanie życiorysów oraz listów motywacyjnych uwzględniających odpowiedzi na następujące pytania:
1. Dlaczego chciałaby/łby Pani/Pan pracować w IGO oraz przy tej kampanii?
2. Jakie ma Pani/Pan pomysły na promowanie zrównoważonego rolnictwa wśród mediów i młodych ludzi żyjących w dużych miastach? Termin nadsyłania zgłoszeń na adres: [email protected] upływa 2 listopada 2012 r. Wybrani kandydaci/tki zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.