Federacja Polskich Banków Żywności to ogólnopolska organizacja pożytku publicznego, której celem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz ograniczanie niedożywienia poprzez działalność własną i wspieranie Banków Żywności.
Poszukujemy osoby do pracy w biurze w Warszawie na stanowisku:
Koordynator/ka ds. logistyki i ewidencji żywności
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzorowanie ewidencji żywności w Bankach Żywności z wykorzystaniem systemu informatycznego typu ERP (Enova):
- bieżące wsparcie użytkowników w obsłudze systemu (przyjęcia, wydania, korekty, raporty itp.);
- serwisowanie, aktualizowanie i rozwój funkcjonaliści systemu stosownie do aktualnych potrzeb, w tym zlecanie i weryfikacja wykonanych zmian przez zewnętrzną firmę IT;
- po odpowiednim przeszkoleniu prowadzenie szkoleń z obsługi systemu ewidencji dla użytkowników z Banków Żywnosci
2. wykorzystanie danych liczbowych z ewidencji żywności na potrzeby wewnętrze i zewnętrzne organizacji:
- przygotowanie danych na potrzeby komunikacji zewnętrznej organizacji,
- przygotowanie raportów z systemu ewidencji do sprawozdań
- wsparcie pozostałych pracowników FPBŻ w analizie i wykorzystaniu danych liczbowych z dystrybucji żywności
3. Wsparcie w pracach administracyjnych z zakresu darowizn żywności z sieci handlowych
- weryfikacja i aktualizacja list sklepów sieci handlowych
- przygotowanie zestawień, raportów dla darczyńców z przekazanych darowizn żywności
- przygotowywaniu dokumentacji dot. darowizn (upoważnienia itp.)
4. wsparcie w obsłudze administracyjnej kont pocztowych, serwerów (w kontakcie z firmą IT), drukarek, cyfrowej centrali telefonicznej – częściowo samodzielnie oraz kierowanie i koordynowanie zadań zleconych do informatyka
Szukamy osoby, która:
- szybko uczy się nowych programów informatycznych;
- dobrze odnajduje się w pracy z wykorzystaniem MS Excel i narzędzi informatycznych;
- posiada umiejętność analitycznego myślenia przy czym lubi częsty kontakt z osobami, na rzecz których pracuje (głownie przez telefon i mail).
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel
- wysokie zdolności komunikacyjne – wysoka kultura w komunikacji i cierpliwość
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji czasu pracy
- samodzielność, entuzjazm oraz przekonanie do misji Banków Żywności;
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej
- doświadczenie w pracy w systemie Enova lub innym typu ERP
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- wynagrodzenie netto w przedziale: 2700zł – 3500zł (w zależności od kompetencji i doświadczenia)
- pracę w stabilnej organizacji z ponad 20-letnim doświadczeniem
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w tym w pracy z rynkowym systemem informatycznym ENOVA
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- elastyczność w sposobie zatrudnienia (samozatrudnienie, bezosobowy fundusz płac lub umowa o pracę)
- ubezpieczenie zdrowotne INTER z szerokim pakietem usług medycznych (po okresie próbnym)
- możliwość wykupienia karty Multisport na preferencyjnych warunkach finansowych
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym w terminie do 24 stycznia 2020 r. na adres mailowy: [email protected]
(w temacie wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska) Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty w największym stopniu spełniające nasze kryteria.
W nadsyłanych dokumentach CV proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Federację Polskich Banków Żywności danych osobowych zawartych w załączonym CV oraz w innych dokumentach aplikacyjnych”.
Więcej informacji o Bankach Żywności i zrzeszającej je Federacji na stronie www.bankizywnosci.pl
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację