Federacja Polskich Banków Żywności jest wspólnotą 32 Banków Żywności. Ratujemy żywność przed zmarnowaniem. Wspieramy żywnością najbardziej potrzebujących, w skali roku to prawie 2 mln osób. Współpracujemy z ponad 3500 organizacji charytatywnych. Należymy do międzynarodowej sieci Banków Żywności.
Poszukujemy osoby do pracy w biurze w Warszawie na stanowisku:
Koordynator ds. współpracy z biznesem / Corpo-Fundraiser
Szukamy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która podejmie się następujących zadań:
- wdrażanie działań dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi w celu wspierania działań misyjnych FPBZ i BZ
- zarządzanie i dbanie o dobre relacje z obecnymi partnerami biznesowymi
- aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych do współpracy w zakresie realizacji wspólnych projektów merytorycznych, wsparcia finansowego, wsparcia rzeczowego lub usług w odpowiedzi na potrzeby BZ lub otoczenia biznesowego
- planowanie, wdrażanie i prowadzenie projektów partnerskich
- opracowywanie raportów na potrzeby sprawozdań CSR firm współpracujących oraz komunikacji
- udział w imprezach, targach, wydarzeniach umożliwiających podjęcie współpracy z partnerami biznesowymi
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z obszaru marketingu, ekonomii, zarządzania, CSR
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie po stronie biznesu np. w dziale CSR,
- umiejętność generowania pomysłów na współpracę pod konkretną firmę – uwzględnianie jej potrzeb, misji, strategii CSR, wiedzy o jej konsumentach,
- umiejętność tworzenia ofert i wdrażania projektów współpracy z biznesem,
- umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, orientacja na wyniki,
- umiejętności komunikacyjne, prezentacji, sprzedaży bezpośredniej, negocjacji, argumentacji
Oferujemy:
- pracę w stabilnej organizacji z 20-letnim doświadczeniem,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia (praca z największymi producentami żywności i sieciami handlowymi),
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- elastyczność w sposobie zatrudnienia (samozatrudnienie, bezosobowy fundusz płac lub umowa o pracę)
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym w terminie do 15 października 2017r. na adres mailowy: [email protected] (w temacie wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska) Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty w największym stopniu spełniające nasze kryteria.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.”
Więcej informacji o Bankach Żywności i zrzeszającej je Federacji na stronie www.bankizywnosci.pl
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację