wymiar zatrudnienia: 1 etat – umowa o pracę
I . Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Staż pracy minimum 1 rok,
- Doświadczenie w pracy zawodowej lub społecznej w firmach/organizacjach branży turystycznej lub wspierającej turystykę,
- doświadczenie w pracy społecznej (organizacje pozarządowe, fundacje, instytucje społeczne), potwierdzone listami referencyjnymi, umowami cywilno – prawnymi lub umowami wolontariatu,
- Udokumentowane doświadczenie zawodowego w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych: samorządowych, rządowych, dotacji pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (wymagane doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu),
- biegła obsługa komputera, w tym umiejętność pracy w edytorach tekstów, tworzenia arkuszach kalkulacyjnych (Excel), programach do prezentacji,
- Umiejętność współdziałania w zespole,
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Kreatywność i samodzielność, umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
II Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,
- Doświadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich poprzez podejście Leader.
III Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
- Inicjowanie i koordynowanie współpracy sieciowej Podmiotów branży turystycznej, działających na obszarze LGD,
- Świadczenie doradztwa z zakresu tworzenia, rozwijania i promocji produktów turystycznych,
- Wspieranie potencjalnych beneficjentów nowego zadania wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju w przygotowaniu wniosków, załączników, dokumentów rozliczeniowych projektów,
- Prowadzenie bazy turystycznej na stronie www.warminskizakatek.com.pl,
- Upowszechnianie informacji o ofertach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych organizowanych na obszarze LGD „Warmiński Zakątek”,
- inicjowanie nowych działań LGD poprzez wyszukiwanie źródeł finansowania projektów.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – na udostępnionym druku,
- formularz zgłoszenia – na udostępnionym druku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczeń zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i spełnienie wymagań konkursowych
V. Miejsce i termin składania dokumentów
Oferty należy składać w terminie do 18 lutego 2013 roku, do godziny 14.00 w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „WARMIŃSKI ZAKĄTEK” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do LGD), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: NABÓR KADRY PROJEKTOWEJ PROW
Adres doręczenia: Lokalna Grupa Działania „Warmiński Zakątek”
Ul. Warszawska 7 11-040 Dobre Miasto.
VI. Informacje dodatkowe
- Zgłoszenia, które wpłyną do LGD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej LGD oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie LGD
- Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych: 20.02.2013 (od godziny 14.00). Osoby, które nie spełnią warunków ubiegania się o pracę zostaną poinformowane o tym fakcie przed rozpoczęciem rozmów kwalifikacyjnych.
- Zgłoszenia odrzucone i nie odebrane do 31.03.2013 zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 6160058 (Pani Agnieszka Wolf) lub mailowo pod adresem: [email protected]