Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r.
Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
OBOWIAZKI
Firma Grafton Recruitment to renomowana, międzynarodowa firma zajmująca się kompleksowo usługami z zakresu doradztwa personalnego dla partnerów biznesowych w Europie i na świecie. Firma została założona w 1982 roku.
Aktualnie do naszego zespołu w Poznaniu poszukujemy Konsultanta, który zajmie się realizacją projektów rekrutacji stałych, a także obsługą kluczowych klientów oddziału.
Zadania Konsultanta:
– samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dla klientów polskich i zagranicznych
– współpraca z obecnymi klientami firmy oraz rozwijanie kontaktów biznesowych poprzez sprzedaż usług firmy
– doradztwo w zakresie optymalizacji procesu rekrutacyjnego w ramach realizowanych projektów
– aktywna praca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i kandydatami
– prowadzenie dokumentacji oraz systematyczne raportowanie wyników
– pozyskiwanie kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod i źródeł
– współpraca z innymi oddziałami firmy, w tym również oddziałami zagranicznymi firmy
– promowanie marki firmy poprzez współpracę z mediami
– realizacja obowiązków w oparciu o zasadę współpracy i dzielenia się wiedzą z innymi konsultantami w oddziale i managerem
WYMAGANIA
– doświadczenie w firmie rekrutacyjnej lub agencji pracy tymczasowej
– doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla
– przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
– gotowość do pracy w oparciu o KPI’s oraz cele sprzedażowe
– znajomość procesu rekrutacji oraz różnych metod pozyskiwania kandydatów
– gotowość do samodzielnej i zespołowej pracy
– umiejętność pracy w zmieniających się dynamicznie warunkach
– odpowiedzialność i umiejętność rozwiązywania problemów
– pozytywne nastawienie, poczucie humoru i gotowość do przekraczania własnych ograniczeń
KORZYŚCI
– atrakcyjne wynagrodzenie oraz bardzo korzystny system prowizyjny
– realne możliwości rozwoju i awansu
– prywatna opieka medyczna
– karta fitness
– możliwość współpracy z największymi i najciekawszymi firmami na rynku polskim i międzynarodowym
– możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku w grupie osób wyspecjalizowanych w branży rekrutacyjnej
– wyjątkowa atmosfera pracy w zgranym zespole
– stabilne zatrudnienie – stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 39 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych”.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.