Oferujemy:
– Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
– Niezbędne narzędzia pracy
– Szkolenia podnoszące kwalifikacje
– Pracę w międzynarodowym środowisku
– Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
– Przyjazną atmosferę
– Rozbudowę podległego zespołu
– Wpływ na rozwój firmy
Zakres obowiązków:
– Zarządzanie zespołem supportu klienta zagranicznego
– Rekrutacja pracowników, dokonywanie ocen miesięcznych i rocznych
– Pomoc merytoryczna
– Utrzymywanie poziomu obsługi klientów na najwyższym poziomie
– Przygotowywanie raportów sprzedaży
– Wykształcenie wyższe
– Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
– Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu podległym zespołem
– Dwa lata doświadczenia w pracy na supporcie lub w posprzedażowej obsłudze klienta
– Otwartość, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, asertywność, własna inicjatywa, zaangażowanie, odporność na stres
– Zdolności analityczne, wysoka motywacja, zorientowanie na zdobywanie nowych doświadczeń, chęć rozwoju, chęć pracy w branży gier
– Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
CV prosimy wysyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.