
Junior Specialist ESG
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. ( biura regionalne dodać)
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019 i 2021 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Do naszego zespołu Strategic Advisory poszukujemy osoby, która Jest entuzjastą rozwiązań proekologicznych oraz jest wrażliwa na kwestie społeczne, etyczne i środowiskowe. Pragnie się uczyć i rozwijać, jest dokładna i dobrze zorganizowana.
Za co będziesz odpowiedzialna/y:
- wsparcie specjalistów certyfikacji LEED, BREEAM, WELL, FITWEL w pracy przy certyfikacjach budynków i powierzchni oraz usług związanych ze zrównoważonym rozwojem i ESG
- tworzenie, uzupełnianie i aktualizacja baz danych
- praca na danych rozporoszonych
- przygotowywanie porównań / analiz, dokumentów dla klientów m.in.: prezentacji, ofert, raportów
- współpracy związanej z realizacją strategii ESG w obszarze biznesowym, HR, CSR, komunikacji,
- wsparcie pracy zespołu Strategic Advisory
Zgłoś się do nas, jeżeli:
- Tematyka zrównoważonego rozwoju to twoja pasja i wiążesz z nią swoją przyszłość zawodową;
- Znajomość i ciekawość zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem (klimat, zasoby wodne, energia/OZE)
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (współpraca z międzynarodowym zespołem)
- Umiejętności wyszukiwania i porządkowania informacji, precyzyjność i wnikliwość
- Chcesz pracować w interdyscyplinarnym zespole i środowisku i lubisz pracować z ludźmi, nie boisz się zadawać pytań
- Bardzo dobrze poruszasz się w programach z pakietu Ms Office szczególnie Excel i PowerPoint (znajomość programów będzie sprawdzana w czasie rekrutacji)
- Podstawowa znajomość problematyki certyfikacji budynków (np.: BREEAM, LEED, WELL) oraz zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości – Mile widziane
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy, stale poszerzasz swoją wiedzę
Przewidujemy 3 etapy rekrutacji:
1. pierwsze spotkanie
2. zadanie / case-study
3. drugie spotkanie
Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie wyślij nam swoje CV, w którym koniecznie napisz w 2 zdaniach dlaczego chcesz do nas dołączyć oraz co najbardziej zaciekawiło Cię w naszej ofercie.
Dodatkowe informacje
W zamian zapewnimy Ci:
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2021
- Elastyczność i hybrydowy model pracy (w biurze / home office)
- Program szkoleń wewnętrznych
- Umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.