Fundacja dla Somalii poszukuje
Kreatywnej osoby do samodzielnego prowadzenia działalności związanej z Międzykulturowym Centrum Integracji, a także bezpośredniej współpracy asystenckiej z prezesem zarządu fundacji.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy Centrum oraz innych działań bieżących fundacji
- Zadania administracyjno-biurowe bieżących projektów
- Wspieranie pracy wolontariuszy Centrum
- Kontakt z beneficjentami Centrum
- Monitoring i ewaluacja, przygotowanie raportów
- Rozwój oferty Centrum
- Promocja Centrum, szukanie nowych partnerów Centrum
- Wsparcie w pisaniu wniosków grantowych na dofinansowanie
Oczekiwania wobec kandydata:
- zainteresowanie działalnością trzeciego sektora
- codzienna gotowość do zaangażowania się w pracę na 8h
- kreatywność w promowaniu wizerunku fundacji na zewnątrz
- gotowość do pracy w środowisku wielokulturowym
- dobra znajomość Ms Office
- biegła znajomość języka angielskiego
- wymagania osobowościowe: staranność i dokładność w pracy z dokumentami, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzanie zespołem, odpowiedzialność.
Płatna praca stacjonarna w Warszawie od teraz na umowę zlecenie.
Zapewniamy pracę w ciekawym środowisku wielokulturowym, możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia w praktyce.
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o przesłanie CV do dnia 30 stycznia 2013r. na adres: [email protected]