
Executive Assistant
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa, Polska
Pełny etat
Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021 i 2022 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Twoje zadania:
- Zbieranie danych, research oraz analiza informacji rynkowych, informacji o klientach (np. przed spotkaniami)
- Opracowywanie tekstów, materiałów np. na potrzeby prezentacji, artykułów jak również postów na social media (po polsku i po angielsku)
- Przygotowywanie prezentacji (pod kątem merytorycznym oraz graficznym)
- Koordynacja projektów międzydziałowych / marketingowych (w tym budżetów, komunikacji, formalności itp.), wsparcie procesów działowych, praca na systemach
- Wsparcie w przygotowaniu planów biznesowych oraz budżetów
- Kontakt z innymi oddziałami Colliers globalnie (nawiązywanie relacji, wymiana informacji itp.)
- Organizowanie spotkań, warsztatów dla klientów oraz dla pracowników Colliers
- Współpraca z organizacjami biznesowymi / fundacjami w ramach wspólnych inicjatyw oraz poszukiwanie możliwości współpracy z różnymi podmiotami
- Zarządzanie kalendarzem oraz skrzynką e-mail Przełożonego
- Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp.) oraz rozliczenia delegacji
Nasze wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
- Umiejętność pozyskiwania danych rynkowych z różnych źródeł i analizowanie ich
- Umiejętność pisania i redagowania różnych rodzajów tekstów (do prezentacji, wywiadów, artykułów, social media itp.)
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- Dokładność – zwracasz uwagę na literówki, poprawny szyk zdania, przejrzystość wypowiedzi itp.
- Bardzo dobrze poruszasz się w pakiecie MS Office (szczególnie w programach: Word, PowerPoint)
- Jesteś osobą proaktywną, wielozadaniową i posiadasz umiejętności organizacyjne na wysokim poziomie
- Lubisz pracować z ludźmi, masz pozytywne nastawienie
Znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.
To oferujemy:
- Pracę w trybie łączonym: zdalną oraz w biurze (przez pierwsze ok. 3 miesiące wdrożenia praca głównie w biurze)
- Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021 oraz 2022
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport) oraz inne benefity
- Jasno określone plany rozwoju oraz bogaty program szkoleń dopasowany do realnych potrzeb
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.