Muzeum Emigracji w Gdyni poszukuje kandydata/-tki na stanowisko edukatora/edukatorki.
Wymiar pracy:
- pełen etat (40 godzin tygodniowo)
Osoba, której poszukujemy powinna spełniać poniższe wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: historia, kulturoznawstwo, animacja kultury, pedagogika, socjologia lub pokrewne;
- Dobra znajomość historii emigracji z ziem polskich, historii XX wieku i historii najnowszej;
- Minimum roczne doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć dla różnych grup wiekowych;
- Dobra dykcja oraz umiejętność swobodnego wypowiadania się, prowadzenia zajęć i prezentacji;
- Dobry kontakt z dziećmi;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość.
Warunki pracy na stanowisku:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca w siedzibie Muzeum oraz w terenie.
- Praca w systemie równoważnym (także popołudniami i w weekendy).
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej instytucji kulturalnej;
- Współpracę z młodym, kreatywnym zespołem;
- Możliwość prowadzenia autorskich zajęć i rozwoju zawodowego.
Zakres zadań:
- Przygotowywanie scenariuszy i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla różnych grup odbiorców, w tym szkół i przedszkoli;
- Animacja rodzin, grup szkolnych, wycieczek;
- Oprowadzanie grup zorganizowanych po wystawie, w tym w jęz. angielskim.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys – CV;
- List motywacyjny;
- Propozycja scenariusza 90-minutowych warsztatów dla młodzieży gimnazjalnej na dowolny temat związany z emigracją.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Wszystkie ww. dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata/-tki. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, w terminie do dnia 4 grudnia 2015 do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: edukator/-ka”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci/-tki zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację