
Jesteśmy globalną organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami, działającą na rynku jako Franklin Templeton Investments. Nasza główna siedziba zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia), a nasze oddziały i wspierające nas spółki zależne znajdują się w 35 krajach. Świadczymy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie.
Digital Marketing Analyst
Location: Poznań
Opis stanowiska:
Zespół Digital Marketing Strategy współpracuje z osobami odpowiedzialnymi za marketing produktowy i konsumencki w celu tworzenia i realizowania wielokanałowych kampanii digitalowych przy użyciu marketing automation. Zespół współpracuje z marketerami odpowiedzialnymi za różne ścieżki biznesowe, lokalizacje oraz produkty aby osiągnąć zakładane cele definiowane przez KPI oraz współczynniki konwersji.
Poza zarządzaniem i nadzorem nad kampaniami, zespół wspiera i ewangelizuje korzyści i możliwości płynące ze stosowania technologi automatyzacji marketingowych jak również podkreśla istotność roli wdrażania praktyk optymalizacyjnych w osiąganiu zamierzonych efektów i wskaźników.
Czym zajmuje się na co dzień osoba na stanowisku Digital Marketing Analyst:
- Planowanie, uruchamianie i zarzadanie zautomatyzowanymi kampaniami marketingowymi
- Nadzór i administracja platformą wspierającą marketing automation
- Zarządzanie i rozwój istniejących raportów i wizualizacji analitycznych
- Określanie wskaźników, celów oraz wskazówek optymalizacyjnych, rozumienie metryk oraz wspierania innych przy pracy nad tymi metrykami
- Koordynacja raportów z kanałów digitalowych w celu zapewnienia zespołom marketingowych dostępu do aktualnych i istotnych danych
- Tworzenie flow i dokumentacji projektowej dla zautomatyzowanych kampanii marketingowych
- Wyciąganie wniosków i rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie zbieranych danych marketingowych
- Tworzenie prezentacji, wizualizacji oraz case studies, które pomogą zrozumieć procesy optymalizacyjne
Idealny kandydat posiada:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w digital marketingu
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, reklama, komunikacja cyfrowa i podobne
- Zaawansowana wiedza z zakresu narzędzi analitycznych w digital marketing (np. Google Analytics)
- Zaawansowana wiedza w zakresie działania marketingu webowego, spolecznosciowego, emailowego
- Biegła znajomość Excela i PowerPointa, znajomość narzędzi BI będzie dodatkowym atutem (np. Tableau)
- Dobre zrozumienie istotności określenia KPI i benchmarków w procesie oceny efektywności kanałów digital
- Dobre umiejętności analityczne i researchowe
Oferujemy:
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
- Atrakcyjną lokalizację w centrum Poznania (Malta House)
- Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, programy: Employee Assistant, Staff Investment, karta Multisport, Benefit
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Imprezy integracyjne
- Siłownię w biurze
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
- Udział w międzynarodowych projektach
- Możliwość wdrażania/ wsparcia inicjatyw charytatywnych

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Franklin Templeton to globalna firma finansowa z ponad 70-letnią tradycją, świadcząca usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 krajach na całym świecie.