Comarch S.A. poszukuje do współpracy osobę na stanowisko:
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta (Service Desk EDI)
Numer referencyjny: KSD/U
Kraków
Opis stanowiska:
- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych – praca w systemie JIRA)
- Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
- Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
- Praca stacjonarna w dni robocze, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00 po 8,5h
Profil pracownika:
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
- Komunikatywność oraz dobra dykcja
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Elastyczny grafik
- Zróżnicowany system premiowy – premie wydajnościowe, projektowe, sprzedażowe
- Możliwość skorzystania z programu MultiSport
- Darmowy dostęp do kompleksu rekreacyjnego (basen, siłownia, sauna)
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
- Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz udział w programie szkoleń
- Cykliczne wyjazdy i imprezy integracyjne
APLIKUJ ONLINE >>
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację