Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Problemami Emocjonalnymi SPOZA stosując zasadę konkurencyjności zaprasza do złożenia oferty w celu wyłonienia wykonawcy, który przeprowadzi usługi
BROKERA EDUKACYJNEGO
w ramach projektu pt. „Broker edukacyjny – budujemy kapitał kariery” (nr projektu POKL.09.06.03-14-006/13), realizowanego na terenie województwa mazowieckiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.3. Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunku i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji.
Do głównych działań należą:
- prowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa edukacyjnego,
- aktualizowanie bazy ofert edukacyjnych,
- sporządzanie Indywidualnych Planów Edukacyjnych dla uczestników projektu,
- udzielanie wsparcia uczestnikom projektu,
- monitoring postępów uczestników projektu,
- prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy.
Czas świadczenia usług: 01.04.2014 do 31.07.2015
Miejsce: powiat piaseczyński (w biurze projektu, jak i wyjazdy na spotkania z beneficjentami ostatecznymi na terenie całego powiatu).
Forma umowy: umowa cywilnoprawna, średnio ok. 150-160 godz. usług w miesiącu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii lub pedagogiki lub
- wykształcenie wyższe na innym kierunku
- ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki pracy lub
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego lub edukacyjnego lub
- licencję w zakresie doradztwa zawodowego zakresie doradztwa zawodowego regulowaną przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- posiadanie odpowiedniej wiedzy w zakresie zasad postępowania podczas kontaktu z klientem, metod i technik prowadzenia indywidualnego doradztwa, zjawisk zachodzących na rynku pracy oraz warunków i możliwości edukacji, szczególnie na poziomie powiatu, ale również oferty edukacji krajowej i zagranicznej;
- posiadanie umiejętności nawiązywania kontaktu z klientem, tworzenia atmosfery zaufania, życzliwości, akceptacji, motywowania klientów do efektywnego współdziałania w rozwiązywaniu problemów, prowadzenia rozmowy doradczej, tworzenia z klientem odpowiedniego planu działania, gromadzenia i wykorzystywania informacji dotyczących możliwości kształcenia i szkolenia,
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Pełna treść zapytania ofertowego, wraz z formularzem ofertowym oraz sposobem wyboru ofert znajduje się na stronie WWW.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację