Badacz Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa
O nas
Nationale-Nederlanden to nie taka zwykła firma. O tym co ważne, mówimy wprost – bez owijania w bawełnę. Działając, wychodzimy poza schemat, pracujemy nieszablonowo i lubimy nowatorskie rozwiązania. A utarte szlaki? To zostawiamy sobie na górskie wycieczki po pracy. A że bezpieczeństwo to nasza działka, troszczymy się o to, by nasi pracownicy czuli się u nas stabilnie.
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie badania satysfakcji i doświadczeń klienta – ilościowe (w tym badania NPS, badania trackingowe) i jakościowe
- Analizowanie głosu klienta na wszystkich etapach ścieżki klienta i szukanie rozwiązań, jak je ulepszyć
- Uczestniczenie w projektowaniu doświadczeń naszych klientów (cyfrowych i tradycyjnych) i ich testowanie
- Badanie klientów w projektach związanych z m.in. UX, upraszczaniem komunikacji, projektowaniem procesów sprzedażowych i obsługowych
- Koordynowanie projektów realizowanych z agencjami badawczymi i agencjami Service Design
A dodatkowo będziesz:
- Promować w NN stawianie klienta w centrum
- Śledzić trendy konsumenckie i wykorzystywać je w rekomendacjach i projektach
- Blisko współpracować ze wszystkimi jednostkami NN oraz wspierać we wdrażaniu rekomendacji
Nasze wymagania
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata).
- Potrafisz realizować badania ilościowe i jakościowe (od briefu do przekazania rekomendacji)
- Znasz programy do analizy danych z badań ilościowych (np. SPSS).
- Aktywnie szukasz rozwiązań, masz w sobie chęć zmiany i ciągłego ulepszania procesów
- Potrafisz myśleć analitycznie i formułować przejrzyste wnioski
- Jesteś sprawnym organizatorem
- Swobodnie się komunikujesz, prezentujesz wnioski i rekomendacje
- Potrafisz współpracować z biznesem, łatwo się nie poddajesz i potrafisz przekonać do swoich rekomendacji
Mile widziane
- Praktyka w badaniach UX
- Prowadzenie warsztatów/ facylitacja grupy projektowej
- Projektowanie usług skoncentrowane na użytkowniku (Service Design)
To oferujemy
- Nowoczesne metody pracy – Service Design, Journey Mapping, Agile
- Pracę przy ciekawych, innowacyjnych projektach
- Obecnie #NNpracujeHybrydowo, a nasze biuro znajduję się na zielonym Powiślu
- Ask Henry – personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
- Zdalne wprowadzenie do pracy
- Elastyczny czas pracy
- Sekcje sportowe i fitness online oraz parking rowerowy
- Platforma Motivizer z benefitami dopasowanymi do Twoich oczekiwań
- Wirtualne zajęcia dla dzieci (animacje, programowanie, gimnastyka)
- Webinary, szkolenia, webcasty – wspólnie uczymy się nowej rzeczywistości
- Medicover, badania profilaktyczne, wsparcie psychologa, ubezpieczenie grupowe

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Mamy silne, międzynarodowe korzenie - jesteśmy częścią Grupy NN obecnej w ponad 18 krajach w Europie i Azji. Specjalizujemy się w ubezpieczeniach, emeryturach i inwestycjach. W codziennej pracy stawiamy na kreatywność i dajemy przestrzeń na rozwój. Nie chcesz stać w...