Zakres obowiązków:
• obsługa sekretariatu firmy
• przyjmowanie gości i kontrahentów firmy oraz obsługa spotkań biznesowych
• budowanie wizerunku firmy
• organizacja wyjazdów służbowych
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• zapewnienie płynnego obiegu informacji w biurze zarządu firmy
• obsługa posiedzeń zarządu
• wykonywanie bieżących tłumaczeń
• załatwianie formalności związanych z projektami firmy
• dbanie o porządek i estetykę sekretariatu
• inne prace zlecone przez przełożonego
• minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• wykształcenie min. Średnie
• dobra znajomość pakietu MS Office
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (pożądana znajomość języka niemieckiego)
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• wysoka kultura osobista
• doskonała umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów interpersonalnych
• bardzo dobra organizacja pracy i ustalania priorytetów
• konsekwencja i staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, samodzielność
• ukierunkowanie na cel, duża motywacja do pracy i zaangażowanie
• asertywność oraz odporność na stres
• prawo jazdy kat B
Oferujemy:
• pracę w dynamicznym, młodym zespole
• stanowisko pracy w biurze firmy w Katowicach
• stałe wynagrodzenie
• pracę w pełnym wymiarze godzin
Kandydatów prosimy o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na oba podane adresy email: [email protected] i [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.